چند مورد درباره خرید افکت گیتار الکتریک دست دوم

farzin 1399/05/25
افکت گیتار

خرید افکت گیتار الکتریک دست دوم روشی مفید

افکت گیتار الکتریک (Electric Guitar Effects) یکی از انواع لوازم جانبی گیتار می باشد که با اثرگذاری بر روی صدای گیتار تغییراتی را که مورد نظر نوازنده ی آن می باشد برای این ساز زهی به وجود می آورد و خرید افکت گیتار الکتریک دست دوم نیز یکی از روش هایی است که با استفاده از آن می توان این وسیله ی مفید و کاربردی را برای گیتار برقی (Electric Guitar) تهیه نمود.

ناگفته پیداست که خرید افکت کارکرده از نظر صرف هزینه ها بسیار به صرفه تر از خریداری نمودن یک افکت گیتار الکتریک دست اول می باشد و بالطبع تعدادی از گیتاریست ها نیز برای این که مقداری از هزینه های یادگیری نوازندگی خود را کم کنند، این روش را برای تهیه ی افکت گیتار انتخاب می نمایند.

خرید افکت گیتار دست دوم با چه قیمتی؟

نکته ای که ذکر آن برای خرید افکت دست دوم لازم است و خریدارانی که مایل به استفاده از افکت  دست دوم می باشند بایستی حتما به آن توجه کنند این نکته است، تا زمانی که از سلامت کامل افکت گیتار اطمینان حاصل نشده است، به هیچ وجه نباید آن افکت گیتار خریداری شود و تنها پس از انجام گرفتن کلیه ی بررسی های لازم و کسب اطمینان از سالم بودن، نسبت به خرید آن اقدام شود.

هرچند که همواره در خرید افکت گیتار چه در رابطه با نوع نو و دست اول آن و چه درباره ی انواع کارکرده و دست دوم آن باید دقت لازم انجام شود تا آنچه که خریداری می شود از کیفیت لازم برخوردار باشد و کیفیت آن نیز کاملا با قیمت آن تناسب داشته باشد ولی دقتی که در رابطه با خرید افکت گیتار الکتریک دست دوم بایستی به کار گرفته شود خیلی بیش تر از دقتی است که در زمان خرید انواع دست اول آن نیاز می باشد چراکه خیلی از موارد وجود دارند که در زمان استفاده از افکت گیتار می توانند روی کیفیت آن افکت دست دوم اثر گذاشته و قابلیت ها و کارکردهای آن را تغییر داده باشند.

بنابراین فقط خرید افکت گیتار الکتریک دست دوم زمانی ارزشمند است که یک افکت گیتار دست دوم با کیفیت و کاملا سالم خریداری شود و کلیه ی بررسی های لازم در رابطه با ویژگی های فعلی آن انجام شده باشد.

خرید افکت گیتار الکتریک دست دوم بر اساس ظاهر آن

به منظور این که خرید افکت دست دوم کاملا رضایتمندانه انجام شود و پس از خرید، پشیمانی به همراه نداشته باشد، بهتر است در زمان خرید به ظاهر افکت گیتار دست دوم توجه شود. ظاهر افکت گیتار دست دوم تا حدود بسیار زیادی می تواند بازگو کننده ی سالم بودن و یا داشتن نقص در آن باشد، چون به عنوان مثال اگر ظاهر آن دارای خط و خش ها و یا ترک خوردگی های بسیار زیاد باشد نشان می‌دهد که صاحب قبلی این افکت گیتار در نگهداری از آن دقت لازم را به کار نبرده است و طبعا یک چنین شخصی در اغلب موارد نمی تواند استفاده ی درستی از خود دستگاه نیز داشته باشد

پس در چنین مواقعی برای خرید افکت گیتار دست دوم حتما باید آن را پیش از خریداری نمودن امتحان کرد تا از نداشتن ایراد در عملکرد آن اطمینان حاصل شود.

خرید افکت دست دوم و فروشگاه های گوناگون

یکی از مواردی که در داشتن اطمینان و رضایت از خرید افکت گیتار الکتریک دست دوم بسیار مؤثر است، خرید از فروشگاه‌هایی خوشنام و معتبر نظیر فروشگاه اینترنتی گیتارباز می باشد که علاوه بر رعایت داشتن کیفیت بالا و استاندارد برای انواع افکت گیتار، قیمت واقعی آن ها را نیز در جدول قیمتی خود لحاظ می کنند و قیمت انواع محصولات خود را کاملا متناسب با کیفیت آن ها تعیین می نمایند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.