نحوه نواختن گیتار الکتریک

farzin 1400/02/17
نحوه نواختن گیتار الکتریک

برای اینکه نحوه نواختن گیتار الکتریک را بیاموزید اول باید ببینید که واقعا علاقه دارید این مدل گیتار را بنوازید یا گیتار آکوستیک انتخاب بهتری برای نواختن تان خواهد بود؟ بسیاری از نوازنده ها اول به سراغ نواختن گیتار آکوستیک می روند چون اجرا با آن دشوار تر است و باعث می شود که انگشت ها و دست هایشان به سرعت قوی تر و ماهر تر شود.

بعد از آن می توانید فراتر رفته و یک گیتار الکتریک انتخاب کنید و نواختن آن را آغاز نمایید. یادگیری نواختن گیتار الکتریک مانند هر ساز دیگری با پیگیری مدام و نگاه کردن به فیلم های آموزشی توسط نوازندگان برتر و حرفه ایِ تراز اول، میسر می شود. یادگیری مقدماتی این ساز به صورت اینترنتی و عدم نیاز به مراجعه حضوری در کلاس همواره توسط بسیاری از نوازندگان توصیه می شود. بعد از عبور از دوره مقدماتی می توانید برای یادگیری نحوه نواختن گیتار الکتریک به صورت پیشرفته به کلاس های آموزشی مراجعه کنید.

"<yoastmark

نواختن گیتار الکتریک ساده است.

شاید تصور اشتباهی داشته باشید مبنی بر اینکه چون گیتار الکتریک ساختار متفاوت با ساز دیگری در دسته گیتار ها مثل گیتار آکوستیک یا گیتار کلاسیک دارد، قطعا نواختن اش سخت است؛ اما بر خلاف آنچه در افکار عمومی جا افتاده از به دست گرفتن گیتار الکتریک و نواختن آن برای کسانی که آشنایی لازم با گیتار آکوستیک را دارند، به مراتب آسانتر است. گیتار های الکتریک ابدا سنگین نیستند و شما می توانید در گذشت زمان به نواختن شان و پیدا کردن ریتم خود، عادت کنید.

اگر فرض کنیم گیتار الکتریک انتخابی شما به درستی توسط شخصی که نواختن این گیتار را بلد است تنظیم شده باشد، برند خوبی را انتخاب کرده باشید، اندازه ای که انتخاب کرده اید مناسب فیزیک و بدن تان است، و از رشته ها و سیم های سبک تر استفاده شده است، به دست گرفتن و نواختن آن هم ساده خواهد بود. پیکاپ ها و آمپلی فایر (تقویت کننده) به شما در تنظیم صدا کمک می کنند. حتما به یاد داشته باشید که قبل از شروع نواختن گیتار الکتریک باید آمپلی فایر مجهز به افکت دیستروشن را روشن کنید و در حین تمرین و کار از آن استفاده نمایید.

گیتار الکتریک

گیتار الکتریک

برای چگونگی نواختن گیتار الکتریک ویدئو های آموزشی اینترنت را نگاه کنید.

بسیاری از افراد امروزه از این راهکار که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم استفاده می کنند. شما می توانید با جستجوی عبارت ” how to play electric guitar for beginners free” آموزش های بیشماری را در سطح اینترنت مشاهده کنید که برای یادگیری نحوه نواختن گیتار الکتریک برای افراد مبتدی قرار داده شده اند. اگر نیاز به آموزش گام به گام و مرحله به مرحله نیز دارید می توانید از همین نوع آموزش های ابتدایی استفاده کنید.

در آموزش های ابتدایی نحوه نواختن گیتار الکتریک به شما کورد، پاور کورد، تنظیم گیتار، و آنچه را باید موقع خرید این نوع گیتار مورد توجه قرار دهید، را می آموزند. آموزش های پیشرفته تر به مراتب و با یادگیری اصول اولیه به شما یاد داده خواهند شد. اگر برای تنظیم گیتار و شروع نواختن با گیتار الکتریک نگران هستید، در طی آموزش های ابتدایی نحوه تنظیم گیتار الکتریک هم به شما ارائه خواهد شد.

تنها توجه داشته باشید که باید موقع خرید گیتار الکتریک قبل از یادگیری حتما گیتار الکتریکی را تهیه کنید که برای مبتدیان مناسب باشد. حتما به یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید. ما در گیتار باز امکان خرید گیتار های مختلف من جمله گیتار الکتریک را فراهم کرده ایم و در صورتی که به لوازم جانبی دیگر مثل آمپلی فایر برای شروع کار نواختن گیتار الکتریک نیاز دارید می توانید آن را از ما تهیه کنید. بسیاری از لوازم جانبی برای نواختن ساز های مختلف در فروشگاه اینترنتی گیتار باز موجود هستند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.