معرفی مارک های گیتار در جهان

farzin 1399/05/28
معرفی مارک های گیتار در جهان

معرفی مارک های گیتار بهترین راهنمای خرید گیتار

معرفی مارک های گیتار به دلیل این که علاقه مندان به نوازندگی با این ساز زهی را با انواع ویژگی هایی که این مارک ها دارا هستند، آشنا می سازد، در زمان خرید گیتار به عنوان یک راهنمای بسیار مفید و کاربردی، بسیار کارایی خواهد داشت. نوازنده ها با داشتن شناخت کامل نسبت به انواع برندهای گیتار می توانند ویژگی های مد نظر خود را در نظر گرفته، با توجه به همان ویژگی های خاص، خرید خود را انجام بدهند و برای انتخاب بهترین و مورد پسندترین ساز مورد نظر خود از بین انواع برندهای متنوعی که در بازار وجود دارند، دچار سردرگمی نشوند.

معرفی مارک های گیتار و فروشگاه های گوناگون

برخی از فروشگاه ها نظیر فروشگاه اینترنتی گیتارباز که از سابقه و اطلاعات زیادی در رابطه با انواع مارک های گیتار برخوردار هستند، با داشتن آرشیو کامل معرفی مارک های گیتار، به مراجعه کنندگان خود کمک می کنند تا بسته ی کاملی از اطلاعات کاربردی برای انتخاب ساز مطابق با سلیقه و خواست خود را در اختیار داشته باشند. مزیت دیگری که این فروشگاه ها دارا هستند، این است که به دلیل داشتن اشراف کامل به انواع برندها، سازهایی که تهیه کرده، در اختیار مشتریان خود قرار می دهند، همگی اصل بوده، از کیفیت و استاندارد لازم برخوردار می باشند.

معرفی مارک های گیتار و بهترین انتخاب

در این مقاله با معرفی مارک های گیتار، اطلاعاتی درباره ی برخی از آن ها ارائه خواهد شد تا نوازنده های گیتار بتوانند در زمان خرید گیتار تصمیم درستی داشته باشند.

گیتار کلاسیک برند یاماها

در معرفی مارک های گیتار می توان به برند یاماها (Yamaha) اشاره نمود. بزرگ ترین ویژگی ای که این برند گیتار دارا می باشد این است که با وجود داشتن کیفیت و خصوصیت های مفید برای داشتن یک نوازندگی دلچسب و تولید صدایی مطلوب، از قیمتی کاملا مناسب نیز برخوردار می باشد و بسیاری از کسانی که نمی خواهند مبالغ زیادی را برای خرید گیتار هزینه کنند و در عین حال یک ساز با کیفیت داشته باشند، می توانند برند یاماها را انتخاب نمایند.

 

بهترین معرفی مارک های گیتار

گیتار برند الحمرا

یکی دیگر از برندهایی که در معرفی مارک های گیتار می توان به آن اشاره نمود، برند الحمرا (Alhambra) می باشد که البته گاهی به آن الحمبرا نیز گفته می شود. این برند اسپانیایی به دلیل بهره مندی از تکنولوژی سی ان سی (CNC) در ساخت گیتار توانسته است تا میزان قابل ملاحظه ای هزینه های تهیه ی ساز را کم کند و به همین دلیل نیز انواع مدل های خود را با قیمت پایین تری نسبت به محصولات مشابه خود برای متقاضیان عرضه نماید. مزیت های استفاده از این نوع تکنولوژی در ساخت گیتار عبارت هستند از:

  • کاهش مراحل ساخت و تولید گیتار
  • کاهش پیدا کردن مصرف چوب
  • بالا رفتن کیفیت صدا

گیتار برند گیبسون

از دیگر انواع برند گیتار که در معرفی مارک‌های گیتار مطرح می باشد، برند گیبسون (Gibson) از گروه انواع گیتارهای با قیمت بالاست که البته یکی از بهترین مدل ها در دنیا نیز به شمار می آید. این نوع از انواع گیتارها از چوبی در ساختار خود بهره مند هستند که از لحاظ کیفیت بالاترین میزان استاندارد لازم را دارا می باشند و صدای تولیدی آن ها صدایی است دلچسب و کاملا غنی.

گیتار برند فندر

یکی دیگر از برندهایی که در معرفی مارک‌‌های گیتار قابل ذکر می باشد، برند فندر (fender) با داشتن قابلیت تولید صدای بسیار عالی است. قیمت این برند گیتار در مقایسه با قیمت برند گیبسون منطقی تر می باشد و شاید دلیل این که اقبال بیش تری نسبت به خرید این نوع برند وجود دارد، به همین علت است.

گیتار آیبانز

گیتار آیبانز (Ibanez) برندی است که با توجه به کیفیتی که داراست، قیمتی بسیار عالی و ارزان دارد و کاملا مقرون به صرفه می باشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.