معرفی انواع گیتار کلاسیک

farzin 1399/02/02
گیتار کلاسیک

برای بررسی انواع گیتار کلاسیک با توجه به این موضوع که مارک های متنوعی در بازار وجود دارد، انتخاب از بین این انواع بیشمار می تواند با توجه به علاقه و راحتی کار کردن با آن مارک گیتار صورت پذیرد، و البته ذکر این نکته نیز لازم است که همین مارک های متنوع گیتار کلاسیک نیز دارای مدل های گوناگونی می باشند که هر کدام با تفاوت هایی کم و زیاد، علاوه بر داشتن تولید صداهایی متفاوت و مخصوص به خود، از لحاظ قیمت نیز از یکدیگر متمایز می باشند.
پس با ما در گیتار باز همراه باشید.

انتخاب از بین انواع گیتار کلاسیک

انتخاب یک گیتار کلاسیک از بین انواع گیتار کلاسیک می تواند با توجه به داشتن یک آشنایی نسبی نسبت به هر کدام از آن ها راحت تر انجام شود، به همین دلیل در این مطلب از بین مارک های گوناگون گیتار کلاسیک به توضیحاتی در رابطه با برخی از این مارک ها پرداخته خواهد شد.

گیتار کلاسیک مارک آلمانزا

از بین انواع گیتار کلاسیک، مارک آلمانزا، گیتار کلا‌سیک هایی با کیفیت و دارای قیمت مناسب می باشند که به عنوان مثال یکی از مدل های آن گیتار آلمانزا 403 بوده، دارای صدایی بسیار عالی و با بلندی کاملا قابل قبولی است و برای ساخت صفحه ی رویی آن از چوب با کیفیت سدر قرمز و به صورت یکپارچه استفاده شده است که تولید صدای گرم و غنی را سبب می شود.

گیتار کلاسیک مارک یاماها

گیتار کلاسیک یاماها از آن دست گیتارهایی است که سال های سال همراه نوازندگان گیتار بوده است و علاوه بر این که دارای کیفیت خوب و عملکرد بسیار مناسبی است، نسبت به سایر انواع گیتار کلاسیک  و البته با توجه به کارایی خود، از قیمت پایینی نیز برخوردار می باشد و به همین دلیل بخصوص برای کسانی که تازه وارد عرصه ی نوازندگی می شوند بسیار مناسب است و کاربران نیز در طی این سالیان از این مدل گیتار کلاسیک در بین انواع گیتار کلا‌‌سیک رضایت کامل داشته اند و قطعات زیبایی را با صدایی خوش نواخته اند.

گیتار کلا‌سیک مارک پارسی (Parsi)

این نوع از انواع گیتار کلاسیک گیتاری است کاملا خوش ساخت  و دارای کیفیتی مطلوب و قابل قبول برای نوازندگی که محصول ایران می باشد، از میان مدل های گیتار کلاسیک مارک پارسی می توان به گیتار کلاسیک پارسی مدل M2 اشاره کرد که قابلیت اجرای سبک های گوناگون بخصوص سبک های پاپ و کلاسیک را برای نوازندگان دارا می باشد.

گیتار کلاسیک مارک آریا

گیتار کلاسیک مارک آریا از انواع گیتار کلاسیک با کیفیت و خوش دستی می باشد که ویژگی خاص آن قیمت پایین آن در بازار می باشد که برای کسانی که نمی خواهند هزینه ی بالایی را صرف خرید گیتار بکنند نیز نمونه های مناسبی را برای عرضه خواهد داشت.

گیتار کلاسیک

گیتار کلاسیک مارک الحمرا

گیتار کلاسیک مارک الحمرا از انواع ‌‌‌‌گیتار کلاسیک ساخت کشور اسپانیاست که البته بیش تر مدل های آن نیز به صورت دست ساز هستند. یکی از مدل های گیتار‌‌ کلاسیک مارک الحمرا گیتار کلاسیک الحمرا C1 می باشد که با داشتن ظاهری زیبا و جذاب که با به کار بردن چوب هایی با کیفیت تهیه شده است، یکی از انواع گیتار‌‌ کلاسیک بسیار عالی و کاملا مناسب برای هنرجوهای تازه کار و مبتدی نوازندگی گیتار به حساب می آید.

گیتار کلاسیک مارک والنسیا

گیتار کلاسیک مارک والنسیا یکی دیگر از انواع ‌‌گیتار کلاسیک می باشد که یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین انواع ‌گیتار‌‌ کلاسیک در بین گیتاریست ها بخصوص هنرجویانی که مبتدی هستند به شمار می آید و دلیل آن این است که ‌گیتار کلاسیک والنسیا علاوه بر این که دارای قیمتی مناسب می باشد، کارکردن با آن نیز راحت می باشد.

گیتار کلاسیک مارک آنتونی سانچز

گیتار‌ ‌کلاسیک مارک آنتونی سانچز نیز از انواع گیتار ‌‌کلاسیک ساخت کشور اسپانیاست که دست ساز بوده، با به کاربردن چوب هایی مرغوب در قسمت های مختلف گیتار دارای صدایی بسیار خوب می باشد.

شما می توانید با تماس به بخش پشتیبانی قدرتمند گیتار باز از مشورت با تیم متخصص ما بهره مند شوید تا با خریدی مطمئن و آسان از هزینه های جانبی دیگر بی نیاز شوید فروشگاه گیتار باز با کمترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.