سیم گیتار لابلا از بهترین سیم گیتار ها

farzin 1400/01/25
سیم گیتار لابلا از بهترین سیم گیتار ها

سیم های گیتار انواع مختلفی دارند که یکی از بهترین ِ آنها، سیم گیتار لابلا است. سیم های گیتار لابلا انواع مختلفی دارند که براساس کاربرد شان تعیین می  شوند. به عنوان مثال برخی از آنها برای گیتار کلاسیک مناسب هستند و برای استفاده در این نوع گیتار ها طراحی شده اند چون آسیب و فشار زیادی به گیتار وارد نمی کنند و برخی دیگر از آنها برای گیتار های آکوستیک مناسب می باشند. اما چرا این نوع سیم گیتار ها بهترین مدل سیم به حساب می آیند و چرا باید اقدام به خرید این سیم گیتار کنید، موضوعی است که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت. شما می توانید برای خرید این سیم گیتار به فروشگاه اینترنتی گیتار باز اعتماد کنید، که با قیمت و تخفیف مناسب در اختیار شما مشتری گرامی خواهند بود.

سیم گیتار

سیم گیتار

همچنین در وبلاگ گیتارباز بخوانید:

کورس گیتار چیست؟

بهترین ها برای تمرین گیتار

آشنایی با نت موسیقی

صدای گیتار و ساختار آن

چند نکته درباره ی آموزش گیتار الکتریک

آشنایی با گیتار الکتریک

چرا سیم گیتار لابلا بسیار مناسب است؟

شروع ساخت سیم های گیتار به نام لابلا از سال 1640 میلادی بود. این سیم ها توسط خانواده ماری که پایه گذار این شرکت بودند انجام شد. از آن تاریخ تا کنون مشتریان متعددی به این برند اعتماد داشته و سعی می کنند که سیم های گیتار این شرکت را تهیه کنند؛ افرادی مثل گروه جیپسی کینگ. اما چه چیزی به این اعتماد بالا دامن زده است؟

سیم گیتار لابلا تحمل کشش بالایی دارد. با اینکه ممکن است این میزان در مدل های مختلف متفاوت باشد، اما این نوع سیم ها به مقاومت بالا و خاصیت کشسانی خوبی که دارند مشهور هستند. همچنین اکثر آنها در موقع نواختن صدای مخملی تولید می کنند که برای بسیاری از کسانی که به فکر خرید و نواختن گیتار های کلاسیک هستند بسیار مناسب است. کوک این سیم ها راحت است و پس از یک یا الی دو بار کوک  به ثبات مد نظر شما می رسند.

  1. طول عمر بالا

بلاشک یکی از مهمترین دلایلی که بسیاری از هنرجویان و نوازندگان را به سمت خرید یک سیم گیتار مناسب می کشاند، طول عمر بالای آن است. سیم گیتار لابلا از زمان استفاده و نصب تا مدت ها طول عمر بالایی دارد و به شما اجازه می دهد تا بدون نگرانی بابت نیاز به تهیه یک نسخه دیگر از آن، طی مدت طولانی از آن استفاده کنید. به همین دلیل است که بسیاری از اساتید ِ آموزش گیتار و متخصصان توصیه می کنند که این نوع سیم را از این برند برای تمرین و حتی نواختن دائم انتخاب کنید.

  1. ضخامت و جنس مناسب

مورد بعدی که در خرید و انتخاب سیم گیتار لابلا بسیار اهمیت دارد ضخامت است که مقاومت سیم را هم تعیین می کند. همانطور که اشاره کردیم، این سیم گیتار مقاومت بالایی دارد و به همین جهت به راحتی در حین جابجایی دچار خدشه نخواهد شد. نگهداری شان بسیار راحت است. به علاوه مدل های مختلف این مدل سیم گیتار ضخامت های متفاوتی دارند که براساس راحتیِ انگشتان حین نواختن و همچنین تنش شان برای تولید صداهای مختلف مربوط می شود. جنس متغیر و متفاوت سیم های لابلا به شما اجازه می دهد براساس سطح ِ خود آنها را انتخاب کنید.

گیتار

گیتار

  1. تنوع بالا سیم ها

مدل های مختلف سیم های گیتار که برند لابلا آنها را تولید می کند، دست مشتریان را برای خرید محصولات آن باز گذاشته است. شما به عنوان یک مبتدی، یک فرد حرفه ای یا در سطح شناختِ پایه از نواختن و کار با گیتار می توانید طیف وسیعی از  سیم گیتار لابلا را در مدل های مختلف خریداری کنید. براساس مدل های مختلف ِ سازگار و مناسب برای هر سطح، ویژگی های هر سیم متفاوت خواهد بود؛ مانند ضخامت، متریال به کار رفته در ساخت آن ها و صدای تولیدی و غیره. پس اگر به دنبال یک سیم گیتار عالی هستید، سیم گیتار لابلا را از فروشگاه گیتارباز که بهترین انتخاب است تهیه نمایید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.