با بهترین برندهای گیتار الکتریک آشنا بشید

farzin 1400/02/14
با بهترین برندهای گیتار الکتریک آشنا بشید

برای خرید گیتار الکتریک در ابتدا به جز اینکه باید بدانیم چه مدلی را انتخاب کنیم، چطور نواختن با آن را شروع کنیم و … باید از بهترین برندهای گیتار الکتریک هم اطلاع حاصل کنیم. در دنیای موسیقی هم، برند های مشهور و ناموری وجود دارند که توانسته اند طی سال‌های متوالی حضورشان، نظر بسیاری از نوازندگان را به سمت خود جلب کنند و اعتمادی قوی را بین خودشان و خریداران محصولات شان ایجاد نمایند. در این مطلب نگاه ما به طور دقیق بر روی بهترین برندهای گیتار الکتریک است. در صورتی که نیاز به خرید و دریافت تخفیف ویژه گیتار الکتریک دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی گیتار باز سری بزنید.

آشنایی با بهترین برندهای گیتار الکتریک

نمی توان هرگز یک لیست از بهترین برندهای گیتار الکتریک نوشت و آن را تا چند سال آینده آپدیت و به روز رسانی نکرد. به این دلیل که رقابت در این رابطه بسیار قوی است و تنها برند های خاصی پیروز میدان کسبِ توجه از سوی نوازندگان می شوند؛ آن‌هم تا زمانی که محصولات تولیدی شان با کیفیت و کارایی بالا و همیشگی تولید شود. بیایید نگاهی به این بهترین ها بیندازیم:

گیبسون

گیبسون

  • گیبسون

یکی از قدیمی ترین برندهای گیتار الکتریک جهان گیبسون است که در صورتی که در دنیای موسیقی فعالیت داشته باشید قطعا نام آن را شنیده اید. این برند در کشور آمریکا فعالیت می کند و از سده 1900 میلادی کار خود را آغاز کرده است. اگر دقت کرده باشید یا حرفه ای باشید در دست بسیاری از نوازندگان متبحر ِسبک های مختلف مثل بلوز، گیتار های الکتریک ِساخت این برند را دیده اید. یکی از جمله ویژگی های خاص این برند تولید گیتار هایی است که کنترل کیفیت روی آنها به خوبی انجام می شود.

آیبانز

آیبانز

  • آیبانز

یکی دیگر از برندهای گیتار الکتریک معروف و محبوب در دنیا، آیبانز است که در کشور ژاپن فعالیت خود را آغاز نموده است. در ابتدا این شرکت گیتار های کلاسیک تولید می کرد و بعدا رفته رفته کار خود را گسترش داد. در ادامه به جز پیانو و ویولون، لوازم های جانبی و غیره، تولید گیتار های الکتریک هم توسط این شرکت انجام می شود. بسیاری از محصولات آشنای این برند در بسیاری از کشورها مثل آمریکا فروش بالایی دارد و برای نواختن در سبک ِمحبوب راک مورد استفاده قرار می گیرد.

موزیک من

موزیک من

  • موزیک من

بسیاری از برندهای گیتار الکتریک مطرح و محبوب دنیا در آمریکا فعالیت می کنند؛ مانند موزیک من. بسیاری از نوازندگان معروف ترجیح می دهند که از محصولات این برند استفاده کنند. همین مسئله روی محبوبیت بیشتر این برند تاثیر بسزایی داشته است. یکی از این نوازندگان اندی جیمز می باشد. یکی از دلایل مهم بسیاری از نوازندگان حرفه ای برای انتخاب و خرید محصولات موزیک من این است که آنها می گویند صدای تولیدی از این گیتار ها خوب بوده و برای گرفتن در دست و نواختن بسیار راحت هستند.

 

ای اس پی

ای اس پی

  • ای اس پی

برند بعدی محبوب که همیشه در لیست های بهترین برندهای گیتار الکتریک نامش دیده می شود ای اس پی است. ای اس پی یکی از برند های موفقی است که مانند آیبانز مبدا و منشا ش از کشور ژاپن بود و آن هم در سده‌ی 1900 کار خود را آغاز کرده است. یکی از بهترین محصولات تولیدی توسط این برند گیتار های الکتریک آن است و دیگری بیس؛ نام تجاری تولید این محصولات از این برند Esp  و Ltd می باشد.

 

فندر

فندر

  • فندر

امکان ندارد که از بهترین برندهای گیتار الکتریک سخن بگوییم اما نامی از فندر نبریم! این برند مدل های مختلفی را ارائه کرده است که به نام های Stratocaster و Telecaster شناخته می شوند و هر کدام از آنها در سبک های مختلف توسط نوازندگان متعدد مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از نوازندگان از مدل های مختلف این گیتار برای نواختن سبک هوی متال به جز راک و یا بلوز استفاده می کنند.

 

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.