آشنایی با سیم گیتار داداریو

farzin 1400/01/28
آشنایی با سیم گیتار داداریو

سیم گیتار داداریو یا D’Addario یکی از بهترین سیم های گیتار کلاسیک/ آکوستیک به حساب می آید که جایگاه اصلی خود را در بین سایر سیم های گیتار به خوبی تثبیت کرده است. شما تقریبا در هر لیستی از بهترین سیم های گیتار سرک بکشید، اسمی از سیم گیتار داداریو وجود دارد. این مدل سیم ها انواع مختلفی دارند و براساس ساخت و ویژگی هایشان برای کاربرد های مشخصی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر به دنبال خرید سیم گیتار خوب هستید و در عین حال، نمی دانید باید کدامیک را انتخاب کنید، قبل از هر تصمیم گیری این مطلب را بررسی کنید. سپس می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی گیتار باز، اقدام به خرید سیم گیتار با قیمت و تخفیف مناسب کنید.

سیم گیتار

سیم گیتار

چرا سیم گیتار داداریو بهترین است؟

منابع کمی وجود دارند که از بهترین بودن یک برند سیم گیتار اطلاعاتی را به نوازندگان تازه کار یا در سطح متوسط بدهند. کمبود این منابع باعث می شود که همواره، خرید سیم گیتار مناسب بسیار چالش برانگیز باشد. البته به توصیه بسیاری از بهترین نوازندگان گیتار های کلاسیک و آکوستیک و منابع معتبر خارجی می توان برای داشتن انتخابی بهتر، با دید بهتر و شفاف تری عمل کرد. این سیم گیتار براساس نوعی که دارند، برای مقاصد و کاربرد هایی مشخص مناسب هستند. در حقیقت، هیچ یک از آنها غیر مفید یا مناسب نیستند مگر اینکه برای نواختن غیر از کاربرد ِاصلی که دارند، انتخاب شوند.

بسیاری از نوازندگان حرفه ای و صاحب سبک، انواع سیم گیتار داداریو را انعطاف پذیر، مقاوم در برابر خوردگی، دارای تنش طبیعی می دانند که باعث اجرای ساده و راحت با آنها می شود. نواختن این سیم ها برای نوازندگان مبتدی آسان است و برخی از آنها به دلیل ویژگی های خاصی که دارند می توانند برای اجرا در طیف گسترده ای از گیتار های مختلف استفاده شوند؛ که این خود به معنی یک تیر و چند نشان است. از طرفی، همواره پیشنهاد بسیاری از اساتید گیتار، تهیه سیم گیتار داداریو است. موقع خرید این نوع سیم های گیتار باید با دقت به ویژگی های آنها و موادی که از آن ساخته شده اند دقت داشته باشید و براساس سبک موسیقی، سطح و گیتار مورد نظرتان آن را تهیه نمایید.

همچنین در وبلاگ گیتارباز بخوانید:

نکات مهم برای آموزش گیتار کلاسیک

پیکاپ گیتار و انتخاب آن

استودیو خانگی و چند مورد مهم

قیمت گیتار کلاسیک کارکرده با کیفیت

همه چیز در مورد گیتار هالو بادی

 

مزایای خرید سیم گیتار داداریو

استفاده از سیم های گیتار داداریو به بسیاری از نوازندگان مبتدی همیشه پیشنهاد می شود. در عین حال، نصب این نوع سیم ها روی گیتار برای نوازندگان حرفه ای نیز کاربرد بیشتری دارد. پس این نوع سیم ها را نمی توان منحصراً برای یک گروه یا سطح ِخاص جهت نوازندگی گیتار دانست. دلیل خرید عمده نوازندگان از این نوع سیم را می توان موارد زیر برشمُرد:

  • اکثر سیم های گیتار داداریو نواختن شان راحت است و صدای شفافی دارند.
  • کار کردن با آنها برای همه نوازنده ها محبوب است.
  • دسترسی به خرید شان نامحدود و آسان است.
  • دارای طراحی هوشمندانه هستند.
  • در عین داشتن کیفیت خوب، ارزان هستند.
  • مدل های مختلف آنها، برای اجرای آهنگ های سریع مناسب می باشند.

این موارد تنها تعداد محدودی از ویژگی ها و مزایای سیم گیتار داداریو هستند و نام بردن از همه آنها از حوصله خارج است. با این حال، تک تک موارد گفته شده حکایت از این دارد، که شما در هر سطحی که باشید، می توانید اقدام به خرید و استفاده از این مدل سیم ها نمایید.

خرید سیم گیتار

خرید سیم گیتار

موقع خرید سیم گیتار داداریو باید به چه مواردی دقت کرد؟

نکته ای که از زبان بسیاری از نوازندگان گیتار ها بیان می شود توجه به راحتی در نواختن سیم ها، تعادل بین لحن در حین نواخته شدن سیم ها و مطابق بودن سیم مذکور برای گیتار کلاسیک یا آکوستیک یا الکتریک و غیره است. سیم های گیتار داداریو اکثرا از این ویژگی ها پشتیبانی می کنند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.