الحمبرا یکی از بهترین‌های گیتار

farzin
آخرین بروز رسانی: 31 اردیبهشت 1399
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
الحمبرا

الحمبرا یکی از بهترین ها

الحمبرا (Alhambra) یکی از بهترین برندهای گیتار می باشد که از سال 1965 با یک کارگاه کوچک ساخت گیتار کار خود را در کشور اسپانیا (Spain) شروع کرده است و تا به امروز با بیش تر از 50 سال سابقه و تجربه در زمینه ی ساخت و ساز گیتار، یکی از بهترین ها در تولید انواع گیتارهای کلاسیک، فلامنکو و آکوستیک موجود در بازار می باشد.

الحمبرا حاصل تلفیق هنر سنتی و تکنیک‌های مدرن

برای ساخت گیتار در کمپانی الحمبرا بیش از 14000 متر مربع فضا به ساخت قطعات منحصر به فرد گیتار اختصاص داده شده است، که این امر به دلیل  اتحاد کاملی است که سال ها بین روش های سنتی دستی با جدیدترین و مدرن ترین تکنیک های فرآوری و پرداخت چوب صورت گرفته است، در واقع از تلفیق هنر سنتی ساخت و پرداخت گیتار که از سال ها پیش به این دوران رسیده است و تکنیک های مدرن امروزی تولیداتی دارای کیفیت ها و استانداردهای لازم وارد بازار شده است و در اختیار علاقه مندان به نوازندگی گیتار قرار می گیرد.

الحمبرا محصول تلاش متخصصان

کمپانی الحمبرا مفتخر است به داشتن خانواده ی بزرگی از کارکنان مجرب با اعضایی بالغ بر 110 نفر پرسنل حرفه ای و دارای تجربه ای عالی و قابل اطمینان در زمینه ی فرایند صنعت ساخت سازهای زهی.

این تیم با بهره گیری از کار کردن در کارگاه های آموزشی متعددی که در شرکت الحمبرا با هدف تحقیق برای توسعه ی مدل ها و رسیدن به فرآیندهای جدید ساخت گیتار برگزار می شود، همواره در جهت رشد و پیشرفت قدم برداشته است.

معرفی برند الحمبرا

ویژگی‌های انواع گیتارهای الحمبرا

فرایند ساخت گیتار در کمپانی الحمبرا با انتخاب بهترین مواد اولیه یعنی چوب های اصیل و با کیفیت که به صورت اختصاصی برای کارخانه از مبدأ آن خریداری می شود، آغاز شده، با ورود به کارخانه توسط متخصصین با تجربه و حرفه ای برای ساخت گیتار به کار گرفته می شود، و به همین دلیل گیتارهای ساخته شده از کیفیت بسیار مطلوب و بالایی برخوردار هستند و می توان انواع آن ها را از طریق فروشگاه اینترنتی گیتارباز خریداری نمود.

چوب هایی که توسط کمپانی الحمبرا برای ساخت گیتار خریداری می شوند عبارت هستند از:

  • سدر (cedar)
  • صنوبر (fir)
  • آبنوس (ebony)
  • سرو (cypress)
  • نوعی اقاقیای بلند (rosewood)

الحمبرا حافظ محیط زیست

شرکت سازنده ی گیتار الحمبرا در همه ی مراحل مربوط به ساخت گیتار یعنی از همان مراحل ابتدایی که خریداری کردن مواد اولیه ی ساخت گیتار می باشد تا مرحله ی انتهایی آن که اتمام ساخت گیتار و ارائه ی آن به بازار فروش را شامل می شود، همواره حافظ محیط زیست بوده، رعایت هر آنچه که در رابطه با حفاظت از محیط زیست لازم بوده است را در نظر داشته، به آن پایبند بوده است و دلیل این دقت نظر این است که مدیران این شرکت سازنده ی گیتار معتقدند ادامه ی فعالیت آن ها به طور کامل وابسته به صنعت چوب می باشد و چنانچه درختان که منابع تأمین چوب هستند صدمه ای ببینند و نابود شوند، شرکت آن ها نیز به طور قطع نابود خواهد شد.

نمونه کارهایی که این شرکت ساخت گیتار به عنوان یک حافظ محیط زیست انجام می دهد، عبارت هستند از:

  • خرید چوب به روش های قانونی و از مراکز معتبر: این کار مانع از قاچاق چوب می شود.
  • اختصاص سالیانه ی درصدی از حجم معاملات به بیابان زدایی و اصلاح جنگل ها
  • به حداقل رساندن ضایعات چوب در مراحل مختلف ساخت گیتار.
  • تبدیل خاک اره و ضایعات چوب ایجاد شده در حین ساخت گیتار به ذغال: این ذغال های تولیدی علاوه بر مصارفی مانند سوخت اجاق شدن برای تولید کردن گرما و پخت غذا و نان و …، در سیستم های گرمایشی خود کارخانه ی الحمبرا نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • صرفه جویی در مصرف آب: به دلیل این که در شرکت سازنده ی گیتار الحمبرا آب های مصرفی تصفیه شده، دوباره مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.