قیمت کیبورد پیانو و قیمت پیانو

farzin 1399/05/23
پیانو

‌قیمت کیبورد پیانو در مقایسه با قیمت پیانو

به دلیل این که قیمت کیبورد پیانو در مقایسه با قیمتی که برای انواع پیانو در بازار موسیقی وجود دارد، کم تر می باشد، برای افرادی که به نوازندگی با پیانو بسیار علاقه مند هستند و در عین حال هزینه های بسیار بالای خرید پیانو و نگهداری از این نوع ساز برای آن ها قابل پرداخت نیست، خرید کیبورد پیانو یکی از گزینه های فوق العاده خوبی است که پیش روی این دسته از علاقه مندان ورود به عرصه ی موسیقی وجود دارد. در واقع به جرأت می توان اختلاف بزرگ کیبورد پیانو و انواع پیانو را تنها در اختلاف قیمت آن ها دانست.

در زمینه ی انتخاب بهترین ها و مشاوره گرفتن در رابطه با انواع قیمت کیبورد پیانو کارشناسان مراکز فروش معتبری نظیر فروشگاه اینترنتی گیتارباز به دلیل اشراف کاملی که بر انواع سازها دارند، و با سابقه ی درخشان چندین ساله، می توانند اطلاعات مفیدی در اختیار علاقه مندان قرار بدهند تا صاحب بهترین کیبورد پیانو و با مناسب ترین قیمت بشوند.

قیمت کیبورد پیانو پایین تر از قیمت پیانو

همان طور که ذکر گردید دلیل این که قیمت کیبورد پیانو در مقایسه با قیمت پیانو پایین تر در نظر گرفته شده است، به دو دلیل می باشد:

هزینه‌ی اولیه‌ی خرید پیانو

هزینه ای که به منظور خرید پیانو (piano) و یا به عبارتی خرید پیانو آکوستیک به عنوان اولین قدم برای یادگیری این نوع ساز گران قیمت باید برداشته شود، هزینه ی بسیار بالایی است که البته علاقه مندان می توانند با خرید پیانو دیجیتال (Digital piano) که از قیمت پایین تری برخوردار می باشد، نوازندگی این ساز را یاد بگیرند. قیمت کیبورد پیانو در مقایسه با این دو پایین تر می باشد و طبیعتا امکان خرید آن نیز برای طیف گسترده تری از علاقه مندان مهیا خواهد بود.

نگهداری از پیانو

یکی دیگر از مواردی که قیمت تمام شده ی پیانو را در مقایسه با قیمت کیبورد پیانو بالاتر می برد به هزینه های نگهداری از آن پس از خرید و در طول مدت استفاده نمودن از آن ارتباط دارد. یکی از مهم ترین کارهایی که در طول مدت زمان استفاده نمودن از این نوع ساز باید به صورت مرتب انجام شود و هر بار انجام گرفتن آن نیز هزینه بر خواهد بود، کوک کردن پیانو می باشد. پیانو سازی است که مانند برخی دیگر از سازها مانند گیتار (Guitar)، ویولن (Violin) و سازهایی از این قبیل برای این که همیشه از صدایی زیبا و دلنشین برخوردار باشد، نیاز به کوک کردن دوره ای دارد و این امر مستلزم صرف هزینه ای همیشگی می باشد.

چراکه کوک کردن آن باید توسط افرادی که دارای تخصص لازم در این زمینه هستند، انجام شود و قطعا هزینه های زیادی نیز برای استفاده از تخصص آن ها و این کوک کردن های دوره ای باید پرداخت گردد. برخلاف آن در رابطه با کیبورد پیانو به کوک کردن نیازی نیست و تنها همان هزینه کردن قیمت پیانو برای خرید اولیه ی آن کافی می باشد.

قیمت کیبورد پیانو و تازه کارها

از آن جایی که برای خرید پیانو باید مبالغ بسیار زیادی صرف شود و ‌‌قیمت پیا‌‌‌نو بسیار پایین تر از این مبالغ می باشد، هنرجویانی که تازه در اول راه یادگیری این نوع ساز هستند، می توانند این گزینه ی پیش روی خود را انتخاب کنند و ابتدای راه یادگیری را با کیبورد پیانو طی نمایند. در این صورت چنانچه با هر دلیلی در میانه ی راه مسیر یادگیری از ادامه ی مسیر منصرف شوند، هزینه های بسیار گزافی را به هدر نداده اند. مزیت دیگری که این کار دارد این است که این هنرجویان می توانند با این صرفه جویی در هزینه ها، ابتدا هزینه های کافی برای یادگیری خود صرف نمایند و پس از این که به طور کامل آموزش دیدند، اقدام به خرید پیانو نمایند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.